Saturday, August 11, 2012

Maja "muutumismäng" ehk 4 aastaga 12 aastat nooremaks

Mulle näib, et kõike ma kirja ei suuda panna ja kas sel on mõtet?
Proovin anda ülevaatliku pildi meie senistest töödest, eraldi välja tuua mõned ulatuslikumad tööd ja eredamad hetked. Edasipidi on plaan hakata blogi pidama oleviku vormis, kui algab uus ehitustandem. Sellel teemal saan rääkida juba loodetavasti lähiajal :)

Sedakorda maja muutumise loost. Tegelikult suurema töö tegi selles vallas mees. Mäletan, kuidas ta tahma/tolmutondina tuli, ninaots vaevu välja paistmas. Mulle tundus see etapp lõputu. Hiiglaslikud rämpsu ja võsahunnikud ümber maja, kui mingi osa sai peale laaditud ja ära viidud, toodi majast kohe uus asemele. Suur au ja kummardus kõige paremas mõttes ämmale ja äiale. Nad käisid alguses ikka meil palju abiks nn musta töö tegemisel.
Kuna majas mingi hetk minule jõukohast tööd väga palju ei olnud siis haaras mu silm kogu õueala ja mul oli tol korral nii suur tahe ja soov see puhtaks saada. Selle kohta teen kohe eraldi postituse mõni aeg hiljem. Käisime krundil sageli 7 päeva nädalas ja ikka oli vähe. Kui isegi ühe nurga sain puhtaks, tuli jälle kusagilt mingi laadung rämpsu ja kogu mu vaev oli asjatu. Siinkohal, aga mõned pildid maja välisfassaadi muutumisest. Pilte vaadates tundub mulle endale nagu oleks kõik käinud kiirelt ja kergelt. Tegelikult eeldas iga asi mingit pikemat eeltööd, oli selleks lammutamine, prügi sorteerimine ja äravedu,ehitusmaterjali ostmine, kohale toomine ja ettevalmistamine jne jne.


























majale välivoodri paigaldamine




Vahepeal sündisid  Hugo ja Heti ja Helga. Alguses oli suur unistus oma koju saada enne Hugo sündi siis peale Heti sündi. Kumbki unistus ei täitunud ettenähtud ajal, vaid natuke hiljem. Heti oli 1a 3 kuud ja Hugo 3a. 2 kuud. Helga sai kohe oma koju :) Praegu mõtlen tagasivaatavalt, kuidas ma igapäeavaselt tõstsin Hugo Heti vankri peale ja kõmpsin krundile midagi tegema. Nii see käiski, titt magas vankris. Hugo solberdas kraavis, Kaius "laamendas" majas ja mina kaevasin õues. Tihti tabasin end mõttelt, milleks meile seda vaja on? Milleks?



See postitus sai suhteliselt pessimistliku alatooniga, aga need emotsioonid olid tol korral sellised ja mul ei ole mõtet midagi ilustada, et kõik oli nii tore "roosa mannavaht". Järgmine kord tuleb optimistlikum kuna räägin juba maja sisetöödest, tubade tekkeloost ja abimees Hugost :)

No comments:

Post a Comment