Thursday, November 29, 2012

Jõulukalender lastele

Igaüks, kes mind tunneb võtku punane pliiats ja tõmmaku seinale suur rist. Tegin küll kogu rehkendusest pool... aga ikkagi. Käsitöö moodi asja- niidi ja nõelaga!!!!!
Teadaolevalt on meie peres  päkapikkude teema väga aktuaalne. Iga päev küsitakse üle, millal nad juba tulevad, mitu päeva veel on jäänud?

Eelmisel aastal jäi mulle silma ja südamesse see:

http://kristakoiv.com/joulukalender/

Ilus ja teistmoodi :) Arvestades enda õmblemisoskust jäin muidugi kohe mõttesse, kuidas ma 23 kotikest endale saan? Õnneks on mul väga virk ja tubli mehe õde! Suur tänu Margitile- mul jäigi küsimata, palju tal nende tegemise peale aega ja vaeva läks? See on see tegemata rehkenduse pool. Ülejäänud on kõik minu tehtud. Isegi oksa saagisin õigesse mõõtu ise :) Igasse hommikusse üks kotike, mille oksalt maha võtame. Nii saavad nad päevi lugeda, palju jõuluvana tulekuni on jäänud. Loodan väga, et neile meeldib.

PS! Vaadake ainult kalendrit... sest õues olev pilt võiks olla maalilisem...







No comments:

Post a Comment